Ni hao!

 

Toissapaivana kaytiin sellasessa Silk Marketissa (ei 'market' tyyliin "citymarket", vaan niinkuin tori, kauppapaikka tms). Siella on satoja raatalinliikkeita, joissa voi teettaa pukuja, mekkoja, takkeja ym. MITTATILAUSTYONA todella halvalla. Mina, Emma, Pinja ja Riina teetettiin itsellemme jakkupuvut samassa paikassa. Jakku, hame ja housut yhteensa on 550 yuania, eli noin 55 euroa. Ma otin harmaata liituraitaa, Emma tumman sinista liituraitaa, Pinja mustaa liituraitaa ja Riina tasamustaa. Tosi edullista, mun vanha surkea Vero Modan puku makso 70 euroa ja siina ei ole hametta. Plus se on tekokuitua, nuo meidan puvut tulee muistaakseni kashmirista. Ne puvut on nyt tilauksessa, kaydaan perjantaina hakemassa. Nyt on siis puvut seminaareihin, toihin, tulevaan auskultointiin... ja taysin omien mittojen mukaan! Noilla hinnoilla ei muuten saisi edes kankaita Suomessa.

 

Teetettiin Emman kanssa itsellemme ihanat villakangastakit samassa paikassa. Ne on ehka maailman kauneimmat takit! Emmalle tulee violettia skottiruutua ja mulle pinkkia skottiruutua. Se mun on lyhyempi, koska sellaista olin etsinyt Rovaniemelta ja etelasta. Tama on siis Aiti se takki, jota olen hakenut luvallasi jo viime vuodesta, etta voisin pitaa silloin, kun trenssi on liian kylma, mutta untuvatakki liian kuuma. Hintaa tuli 50 euroa, mittatilauksena ja kashmirvillaa. Namakin haetaan perjantaina.

 

Nyt lahdetaan Fudan Universityyn excuriolle. Kohta kirjoitan lisaa, mm. eilisen helmitorista.